Mała grupa wiadomości przesłania anielskiego


Tutaj oryginalna komunikacja Boga, która istnieje poza słowami, jest tłumaczona na język człowieka i zrozumienie przez zgromadzenie anielskie, które obserwuje świat. Zgromadzenie następnie przekazuje Bożą wiadomość przez posłańca.

Pytaniem, które teraz stawia, jest to, co zrobisz z tymi wielkimi odkryciami i naukami, które nabyłeś, bo tak, zdobyłeś te rzeczy. Jakie są Twoje uczucia, a jakie uczucia powstały w tobie, czy też pochodzą z innego źródła? Niech wasze własne uczucia prowadzą do ciebie, i uwalniają obawy innych ludzi i obawiają się, że czasami podrywasz. Ich zmartwienia i obawy nie są własne, więc nie nosić ich ze sobą.

Przyjeżdżasz tutaj w nadziei, że doświadczasz siebie, w ten czy inny sposób, czasami przez sposób doświadczania tego, czego nie jesteś, aby wiedzieć, kim jesteś. Teraz, moi ukochani aniołowie, doświadczyliście tego, czego nie tyle razy, że jesteś gotowy na to, kim naprawdę jesteś. Dlatego ważne jest, aby poświęcić ten czas na refleksję, skupić się na tym, czym jesteś, aby fizycznie żyć.

Archaniołem Zadkielem jest anioł odpowiedzialny za przebaczenie. Współpracuje z Fioletowym Płomieniem Transmutacji, aby wyczyścić starą energię, a delikatnie i miłością prowadzi nas przez emocjonalne stany uwolnienia. Oto proces, który możesz zrobić w domu w tym miesiącu i kiedy czujesz, że ktoś lub jakikolwiek czuje się gorąco. Jeśli potrzebujesz dodatkowego wsparcia w uwalnianiu traumatycznej energii i doświadczeń, poszukaj porady od wyszkolonego profesjonalisty.

Obecnie byłem przyciągany do Twojej witryny przez wiele rzeczy, które aktualnie występują w moim życiu, a ilość mylenia i podkreślania jest przeważająca przez większość dni. Trudno mi się obudzić w moich chwilach. Moje ataki paniki i stres mają tendencję do odchodzenia od mojego uwolnienia i słuchania wszelkich wiadomości, które czuję, próbuję przyciągnąć. Z jakiegoś powodu zostałem zatrzymany w dniu 15 grudnia 2014 r. I chciałby wiedzieć, czy jest to dla mnie ważna data? Ciekawe jest też, czy w ciągu najbliższego miesiąca widzę, czy wróci do mnie w lepszym i zdrowszym stanie, czy też trzymam się czegoś, co nie ma.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Anioł kocha, anioł czeka, anioł pomoc swą przysięga :)

Przesłanie od aniołów